Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez akcji promocyjnych. Obecnie reklama ma przeróżne formaty: umieszcza się ją w mediach społecznościowych i generalnie w internecie, oraz w magazynach. Ale w dalszym ciągu nie rezygnuje się z bezpośredniej promocji za pomocą wizytówek bądź ulotek. Stosuje się także jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy wyjątkowo kochają – reklamę poprzez gadżety.
Gadżety reklamowe – praktyczny i darmowy przedmiot
W przeciwieństwie do pozostałych form promocji, różnego rodzaju gadżety są materialnym przedmiotem, który nierzadko jest bardzo przydatny, dzięki czemu zostaje z nimi na dłużej. To sprawia, że nasi ewentualni współpracownicy oraz klienci bardzo je cenią sobie. Ciężko znaleźć osobę, która odmówi przyjęcia w banku bądź w kancelarii torby na sprawunki albo ołówka. Są to przecież rzeczy, które zawsze powinno się mieć ze sobą. A co najistotniejsze – ten upominek nic nie kosztuje! Tymczasem używając regularnie dany gadżet, klient bezustannie widzi slogan reklamowy firmy, od której go dostał, tym samym bezwiednie zostawia ona głęboki ślad w jego pamięci.
Hurtownia gadżetów reklamowych – ołówki i ręczniki
Sitodrukumożliwia nadruk zarówno na powierzchniach drewnianych, tkaninie, jak i plastiku, w związku z tym jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod wykorzystywanych do wytwarzania gadżetów promocyjnych. Najchętniej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież promocyjna – zwykle nanosi się firmowe logo na koszulki, a czasem też na spodniach, kamizelkach czy bluzach. Ponadto można wydrukować logo na torbie bawełnianej, szlafroku oraz etui na klucze. Jeżeli zależy nam na rozległym wyborze opcji nadruku, warto przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Na jednej stronie można wtedy kupić nie tylko koszulki i pozostałą odzież z nadrukiem, ale również m.in zawieszki do bagażu, breloczki oraz ołówki, co skróci czas przygotowania każdej kampanii marketingowej.