Na www.pracowniaregister.pl zlecisz przygotowanie projektu gazety specjaliście
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobra forma motywowania pracowników, ale również rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie treści można zamieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – komunikacja wewnątrz firmy
Gazeta firmowa może spełniać 2 role. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, pochwalenie się wzrastającymi wynikami, rozmowy z przodującymi członkami zespołu. Wewnętrzne broszury mają kluczowy wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, ponieważ znakomicie zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu podwładni są bardziej skorzy do współpracy ze sobą, czują więź z zespołem, a ich rutynowe działania dają im większą dawkę satysfakcji. Badania pokazują, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie ekipy chcą ulepszać swoje wyniki, zwiększa się też poziom pozytywnej rywalizacji. Ogromnym atutem jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają głównym powodem konfliktów w wielu przedsiębiorstwach. Korporacyjny biuletyn zapewnia też pełną przejrzystość strategii korporacji.
Projekt gazety – spełniaj cele marketingowe
Oczywiście gazeta korporacyjna to również świetna forma reklamy. Biuletyn zewnętrzny trafia do odbiorców takich jak: klienci, media, organizacje polityczne, studenci. Gazeta korporacyjna w ten sposób spełnia cele promocyjne, podnosi wyniki sprzedażowe oraz wspiera działania PR. Planując stworzenie korporacyjnego biuletynu musimy w pierwszej kolejności zebrać pracowników do tworzenia artykułów i zaprojektować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami profesjonalistów (tj. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, określą format i zajmą się kwestiami technicznymi. Dzięki temu firmowy biuletyn z pewnością okaże się sukcesem.
Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]