Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?

Raport danych pozafinansowych. Kliknij tu, aby skorzystać z doświadczenia specjalistów.

Raporty danych pozafinansowych bywają coraz chętniej tworzone przez najróżniejsze firmy. Na ich stworzenie najchętniej decydują się największe marki – publiczne kompanie oraz światowe holdingi, jednak docenia się je również w nieco pomniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, czyli raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, które są w nim zawarte można dowiedzieć się na przykład jakie są proporcje płci w zarządzie, jak istotna jest dla niej troska o przyrodę oraz w jakie kampanie społeczne się angażuje. Dlaczego zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach pamiętać przy jego wydaniu, aby dał spodziewane rezultaty?

Zyski z opublikowania raportu danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych warto postawić przede wszystkim z uwagi na postrzeganie firmy. Wydając raport CSR tworzymy wizerunek marki odpowiedzialnej, zaś to rzutuje tak na zwiększenie ilości kontrahentów, jak i brak problemów z przyznaniem ewentualnych pożyczek. Raport danych pozafinansowych także umożliwia stworzenie związków z lokalnymi społecznościami i samorządami, co jest niezwykle istotne dla każdej marki – tak niewielkich spółek, jak i ogólnoświatowych holdingów.

Przystępny raport danych pozafinansowych

Stworzenie raportu danych pozafinansowych przyniesie spodziewane rezultaty jedynie wtedy, kiedy jego wyniki opublikujemy w przystępnej dla klientów formule. Z tego względu po opracowaniu danych, warto zlecić przygotowanie publikacji raportu doświadczonej firmie graficznej. Dzięki temu potencjalni klienci łatwo znajdą wszystkie dane, co w dużym stopniu wpływa na ich zdanie o marce. Nie zapominajmy również, że raport danych pozafinansowych jest elementem strategii kształtowania wizerunku marki – musi więc być podobny do publikowanych przez nią pozycji promocyjnych.

Kontakt:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]