Złóż wizytę w agencji marketingowej Kraków - tu skorzystasz z sugestii specjalistów
Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, działania reklamowe powinny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na organizację i utrzymanie własnych wydziałów ds. marketingu, natomiast małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, stoisk targowych czy folderów. Agencja reklamowa przygotuje też atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje schemat kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Instagram, Twitter czy Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie jest to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów czy targów, które zazwyczaj wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnej oraz harmonijnej grupy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona kompetentnych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]